התו הירוק תו ירוק : שלטים הנחיות משרד הבריאות - פאייר סנטר בע"מ : הצגת תו ירוק (למצולמות אין קשר לידיעה) | צילום:

הכניסה למקומות הפועלים לפי הנחיות התו הירוק אפשרית רק בהצגת תו ירוק בתוקף. במסך זה ניתן להפיק את התו הירוק האישי כשלוחצים על הנפקת תו ירוק. הצגת תו ירוק (למצולמות אין קשר לידיעה) | צילום: התו הירוק של משרד הבריאות מעניק למי שמחזיק בו את היכולת לטוס ולא לחזור לבידוד בארץ, להיכנס להופעות, מסעדות ואטרקציות במקומות סגורים. החל מתאריך 3.10.21 תעודכן המדיניות לזכאות לתו ירוק, ותו שהופק לפני יום זה יבוטל .

החל מתאריך 3.10.21 תעודכן המדיניות לזכאות לתו ירוק, ותו שהופק לפני יום זה יבוטל . ×
×"רכון ירוק - ×"תו ×"ירוק from static.wixstatic.com
תוקפו של התו הירוק יפוג ביום ראשון הקרוב עבור מי שטרם חוסנו בבוסטר • כמה ישראלים עדיין לא. 59 המסעדות בעלות התו הירוק . תעודת מחלים או מחוסן ממשרד הבריאות עם קוד לסריקה; החל מתאריך 3.10.21 תעודכן המדיניות לזכאות לתו ירוק, ותו שהופק לפני יום זה יבוטל . מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית: כך הם מקדמים את כולנו לעבר עתיד ירוק יותר. כוונת הממשלה להחיל תו ירוק חדש, כזה שישחרר ממגבלות רק את מי שהתחסנו בפעם השלישית, כבר מעורר דאגה בקרב בעלי עסקים רבים. הצגת תו ירוק (למצולמות אין קשר לידיעה) | צילום:

הסריקה אפשרית באמצעות האפליקציה בלבד.

כך תהפכו את העסק שלכם לעסק ירוק; החל מתאריך 3.10.21 תעודכן המדיניות לזכאות לתו ירוק, ותו שהופק לפני יום זה יבוטל . התו הירוק תקף למשך חצי שנה מקבלת המנה השלישית . הכניסה למקומות הפועלים לפי הנחיות התו הירוק אפשרית רק בהצגת תו ירוק בתוקף. כל אחת ואחד ויקבלו תאריך תוקף תו ירוק בהתאם לתאריך בו התחסנו, הוגדרו כמחלימים או עשו בדיקת קורונה מחוסנים התו הירוק החדש יהיה תקף לחצי שנה לאחר מועד קבלת . הצגת תו ירוק (למצולמות אין קשר לידיעה) | צילום: תוקפו של התו הירוק יפוג ביום ראשון הקרוב עבור מי שטרם חוסנו בבוסטר • כמה ישראלים עדיין לא. התו הירוק מעניק יתרון שיווקי ומהווה אישור אובייקטיבי להיותו של המוצר, המבנה או נותן השירות ידידותיים יותר לסביבה . הסריקה אפשרית באמצעות האפליקציה בלבד. מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית: 59 המסעדות בעלות התו הירוק . כך הם מקדמים את כולנו לעבר עתיד ירוק יותר. במסך זה ניתן להפיק את התו הירוק האישי כשלוחצים על הנפקת תו ירוק.

החל מתאריך 3.10.21 תעודכן המדיניות לזכאות לתו ירוק, ותו שהופק לפני יום זה יבוטל . כוונת הממשלה להחיל תו ירוק חדש, כזה שישחרר ממגבלות רק את מי שהתחסנו בפעם השלישית, כבר מעורר דאגה בקרב בעלי עסקים רבים. מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית: כל אחת ואחד ויקבלו תאריך תוקף תו ירוק בהתאם לתאריך בו התחסנו, הוגדרו כמחלימים או עשו בדיקת קורונה מחוסנים התו הירוק החדש יהיה תקף לחצי שנה לאחר מועד קבלת . 59 המסעדות בעלות התו הירוק .

במסך זה ניתן להפיק את התו הירוק האישי כשלוחצים על הנפקת תו ירוק. כל מ×
כל מ×" שצריכים ל×"עת לקראת ער×' מר×'ש ×'×'לומפיל×" - מוע×"ון from static.maccabi-tlv.co.il
כך הם מקדמים את כולנו לעבר עתיד ירוק יותר. תוקפו של התו הירוק יפוג ביום ראשון הקרוב עבור מי שטרם חוסנו בבוסטר • כמה ישראלים עדיין לא. הכניסה למקומות הפועלים לפי הנחיות התו הירוק אפשרית רק בהצגת תו ירוק בתוקף. התו הירוק מעניק יתרון שיווקי ומהווה אישור אובייקטיבי להיותו של המוצר, המבנה או נותן השירות ידידותיים יותר לסביבה . 59 המסעדות בעלות התו הירוק . כוונת הממשלה להחיל תו ירוק חדש, כזה שישחרר ממגבלות רק את מי שהתחסנו בפעם השלישית, כבר מעורר דאגה בקרב בעלי עסקים רבים. החל מתאריך 3.10.21 תעודכן המדיניות לזכאות לתו ירוק, ותו שהופק לפני יום זה יבוטל . תעודת מחלים או מחוסן ממשרד הבריאות עם קוד לסריקה;

כל אחת ואחד ויקבלו תאריך תוקף תו ירוק בהתאם לתאריך בו התחסנו, הוגדרו כמחלימים או עשו בדיקת קורונה מחוסנים התו הירוק החדש יהיה תקף לחצי שנה לאחר מועד קבלת .

תעודת מחלים או מחוסן ממשרד הבריאות עם קוד לסריקה; החל מתאריך 3.10.21 תעודכן המדיניות לזכאות לתו ירוק, ותו שהופק לפני יום זה יבוטל . מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית: הכניסה למקומות הפועלים לפי הנחיות התו הירוק אפשרית רק בהצגת תו ירוק בתוקף. כוונת הממשלה להחיל תו ירוק חדש, כזה שישחרר ממגבלות רק את מי שהתחסנו בפעם השלישית, כבר מעורר דאגה בקרב בעלי עסקים רבים. במסך זה ניתן להפיק את התו הירוק האישי כשלוחצים על הנפקת תו ירוק. 59 המסעדות בעלות התו הירוק . התו הירוק מעניק יתרון שיווקי ומהווה אישור אובייקטיבי להיותו של המוצר, המבנה או נותן השירות ידידותיים יותר לסביבה . כל אחת ואחד ויקבלו תאריך תוקף תו ירוק בהתאם לתאריך בו התחסנו, הוגדרו כמחלימים או עשו בדיקת קורונה מחוסנים התו הירוק החדש יהיה תקף לחצי שנה לאחר מועד קבלת . התו הירוק תקף למשך חצי שנה מקבלת המנה השלישית . התו הירוק של משרד הבריאות מעניק למי שמחזיק בו את היכולת לטוס ולא לחזור לבידוד בארץ, להיכנס להופעות, מסעדות ואטרקציות במקומות סגורים. כך תהפכו את העסק שלכם לעסק ירוק; הצגת תו ירוק (למצולמות אין קשר לידיעה) | צילום:

התו הירוק של משרד הבריאות מעניק למי שמחזיק בו את היכולת לטוס ולא לחזור לבידוד בארץ, להיכנס להופעות, מסעדות ואטרקציות במקומות סגורים. הכניסה למקומות הפועלים לפי הנחיות התו הירוק אפשרית רק בהצגת תו ירוק בתוקף. תעודת מחלים או מחוסן ממשרד הבריאות עם קוד לסריקה; 59 המסעדות בעלות התו הירוק . במסך זה ניתן להפיק את התו הירוק האישי כשלוחצים על הנפקת תו ירוק.

הסריקה אפשרית באמצעות האפליקציה בלבד. שלטים ×
שלטים ×"נחיות משר×" ×"×'ריאות - פאייר סנטר ×'×¢"מ from www.firecenter.co.il
הצגת תו ירוק (למצולמות אין קשר לידיעה) | צילום: כך הם מקדמים את כולנו לעבר עתיד ירוק יותר. כל אחת ואחד ויקבלו תאריך תוקף תו ירוק בהתאם לתאריך בו התחסנו, הוגדרו כמחלימים או עשו בדיקת קורונה מחוסנים התו הירוק החדש יהיה תקף לחצי שנה לאחר מועד קבלת . התו הירוק תקף למשך חצי שנה מקבלת המנה השלישית . כך תהפכו את העסק שלכם לעסק ירוק; מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית: 59 המסעדות בעלות התו הירוק . החל מתאריך 3.10.21 תעודכן המדיניות לזכאות לתו ירוק, ותו שהופק לפני יום זה יבוטל .

59 המסעדות בעלות התו הירוק .

במסך זה ניתן להפיק את התו הירוק האישי כשלוחצים על הנפקת תו ירוק. הסריקה אפשרית באמצעות האפליקציה בלבד. מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית: הצגת תו ירוק (למצולמות אין קשר לידיעה) | צילום: התו הירוק תקף למשך חצי שנה מקבלת המנה השלישית . תוקפו של התו הירוק יפוג ביום ראשון הקרוב עבור מי שטרם חוסנו בבוסטר • כמה ישראלים עדיין לא. תעודת מחלים או מחוסן ממשרד הבריאות עם קוד לסריקה; החל מתאריך 3.10.21 תעודכן המדיניות לזכאות לתו ירוק, ותו שהופק לפני יום זה יבוטל . כוונת הממשלה להחיל תו ירוק חדש, כזה שישחרר ממגבלות רק את מי שהתחסנו בפעם השלישית, כבר מעורר דאגה בקרב בעלי עסקים רבים. הכניסה למקומות הפועלים לפי הנחיות התו הירוק אפשרית רק בהצגת תו ירוק בתוקף. התו הירוק מעניק יתרון שיווקי ומהווה אישור אובייקטיבי להיותו של המוצר, המבנה או נותן השירות ידידותיים יותר לסביבה . כך תהפכו את העסק שלכם לעסק ירוק; כל אחת ואחד ויקבלו תאריך תוקף תו ירוק בהתאם לתאריך בו התחסנו, הוגדרו כמחלימים או עשו בדיקת קורונה מחוסנים התו הירוק החדש יהיה תקף לחצי שנה לאחר מועד קבלת .

התו הירוק תו ירוק : שלטים ×"נחיות משר×" ×"×'ריאות - פאייר סנטר ×'×¢"מ : הצגת תו ירוק (למצולמות אין קשר לידיעה) | צילום:. תוקפו של התו הירוק יפוג ביום ראשון הקרוב עבור מי שטרם חוסנו בבוסטר • כמה ישראלים עדיין לא. התו הירוק מעניק יתרון שיווקי ומהווה אישור אובייקטיבי להיותו של המוצר, המבנה או נותן השירות ידידותיים יותר לסביבה . התו הירוק תקף למשך חצי שנה מקבלת המנה השלישית . כל אחת ואחד ויקבלו תאריך תוקף תו ירוק בהתאם לתאריך בו התחסנו, הוגדרו כמחלימים או עשו בדיקת קורונה מחוסנים התו הירוק החדש יהיה תקף לחצי שנה לאחר מועד קבלת . הצגת תו ירוק (למצולמות אין קשר לידיעה) | צילום:

כך הם מקדמים את כולנו לעבר עתיד ירוק יותר התו הירוק. התו הירוק מעניק יתרון שיווקי ומהווה אישור אובייקטיבי להיותו של המוצר, המבנה או נותן השירות ידידותיים יותר לסביבה .